Min kropp är inte gjord för träning

Jag har aldrig varit någon riktig träningnarkoman. Alltid lyckats halka över mållinjen! Idag fick jag känna på varför jag inte ska träna.. Ältas AJ kan vara ett av dem sämsta AJ-lag i historien. Inget tempo ingen kan skjuta alla är ganska kassa.. Det värsta är att jag ungefär håller samma mått. Till mitt försvar kan jag säga att jag allafall är snygg på isen och att jag totalt ledsnat sen flera månader tillbaka.. Sen har jag ju bara jobb i huvudet dygnet runt. Jag tänker bara på alla pengar jag måste tjäna för att kunna ha så roligt som möjligt. Men problemet är att spara har aldrig varit min cup of tea. Jag spenderar hellre.. det är mycket roligare anser jag.. Nu åker jag om 1 ½ månad och ligger lite back i min budget.. Visserligen har jag redan nu så att jag kommer klara mig men är ändå besviken på mig själv. Borde ha kunnat åstadkomma mer.. Kanske får låna pengar av Manager. Hört rykten om att han har blivit svin tät på sitt nya smssystem.  

Kommentarer
Postat av: Mr Manager

Svintät ? Ha ha ha ha.

Det är bara förnamnet. Jag kommer köpa ett eget jet till laget under julledigheten.

2008-11-11 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0