Ingen fighter direkt

I Tisdags spelade vi match mot Göta. Ingen vidare match. Jag var mest förbannad hela matchen för att det kändes som det var jag mot dem. Detta resulterar i att jag blir aggresiv och vill hugga huvet av alla på planen. I slutet av matchen fick jag min chans. Det blev lite små gruffigt och ville gärna vara med på ett hörn, tog första bästa snubbe.. och jag åkte på så mycket stryk. Diagnosen blev hjärnskakning och en sprucken läpp.. Var inne på deras hemsida dagen efter och kollade vem snubben var. Det visade sig att han vägde 20 kilo mer och var född 90.
nästa gång kanske jag ska kolla vem jag ger mig på.


... eller sluta spela hockey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag tror inte någon hade förväntat sig att du skulle varken ge dig på killen eller vinna, trots att du har mest skydd och säkert var två kansk tre huvuden längre.. men stark å se att du verkligen fösöker. de är tanken som räknas

2008-11-17 @ 15:10:43
Postat av: Anonym

Lever du?

2008-11-26 @ 21:20:00
Postat av: Mr Manager

Jag tycker du skall sluta - det har jag ju alltid tyckt ;-)

2008-11-26 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0