Fars dag

Tänk den dagen då jag blir gratulerad på Fars dag.. Då är jag ingen man längre.. Jag är en karl! coolt..
Speaking of Fars dag.. Funderar på att garatulera Erik. Han var ju ändå ganska nära!

Var nere i ishallen och hedrade Jimmy och Marianne. En tyst minut hölls och jag grät lite. Men jag gömde mig i min halsduk så ingen skulle märka. Manligt!
Dessvärre spelade dem som sophögar i tredje och jag blev lite missnöjd. Men dem lyckades ändå vinna med udda målet. Tollis har infört ett system där man smsar om matchens bästa spelare, smset kostar 3 kronor som går till föreningen. Enligt mig var Jonte bäst på plan men fler tyckte att Jesper hade gjort en större insatts, vilket var helt oförklarigt. Undrar vilka han mutade ?
Kim bertoli var också på plats... Han har tydligen skaffat sig ett gäng fans som tror att han är någon slags superstar.Dem frågade honom om han hade värsta huset, hur många miljoner han tjänade o.s.v. tillslut säger någon smart kidd "äh, han är fett pank". Ibland tänker ungar till!

Jag har längre ingen tillgång att bedräda omklädningsrummet längre.. Jag trodde att jag var sån legend inom denna förening. Men "vänner, bekanta eller syskon" har tillträdesförbud. Legender då? Jag demostrerade t.o.m hur snabb jag fortfarande var på båsdörren! 


 

Manligaste bilden på mig för övrigt

Kommentarer
Postat av: Veronika

Känns bra att åter en bloggare är back in buissness, hoppas din "comeback" håller ett tag nu va!

2008-11-05 @ 01:51:08
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Mr Manager

Ingenting Macke gör håller i sig. Nästa år kommer han spela hockeybockey. å förresten! SMS systemet är MITT.

2008-11-06 @ 23:07:31
Postat av: Mr manager igen.

Å Macke..vem tog bilden ???

2008-11-06 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0