under(lat)

Lat är vad jag är.. Ska jag ha en blogg får jag fan utnyttja mina tallanger jag faktiskt har gömda någonstans.
Men jag vill inte sitta och berätta vad jag gjort idag. Det skulle bli för.. tråkigt vill jag inte säga men kommentarfältet skulle fyllas med "jaha och?". Vem fan vill läsa vad jag gjorde idag klockan 13. För er som undrar så låg jag och sov.
För jag själv hatar sådana bloggar. Jag har absolut ingen nytta av att veta vad kissie gjorde idag klockan 13. Skulle väl gissa på att hon klagade över hur grått och trist det var i förorten i ett videoinlägg där hennes patetiska pojkvän, eller vad han nu ska föreställa, filmar.
Fan vad bitter jag är på henne..

Läste om "blondinbella" idag i tidningen. Rubriken löd "sluta gnälla på min blogg". Är det så konstigt att folk gnäller när du skriver om att du och dina vänner firade med cider och tacos över att du hittat ett nytt läppglans. Det är klart folk tröttnar tillsslut. Jag tror att 70% av folket som besöker hennes sida är bara ute efter att håna.
Sen får hon ju pröjs för att skriva all den där smörjan!! Detta beror självklart på att företagen ser det här som en PRgrej och passar på att sticka ner lite cash i fickan om hon skriver om deras nya produkt. Jag gillar när folk utnyttjar varandra. 

Hanna sa en smart grej förra veckan. "vem fan kom på namnen till djurmaten?" Faktiskt... Hur kan man döpa sin produkt till pussy? "Jag sticker ner och köper lite pussy!" En perfekt slogan vore ju "för det är det din katt gillar". När jag sökte på pussy på altavista så kan ni ju förstå vad jag fick upp!?
Eller "Doggy" jaja, skitsmart att det är hundmat och så döper vi det till något sött. Men fan, i folkmun betyder ju det något helt annat.. Du och din pojkvän/flickvän går till affären och säger "äh men det blir doggy för Fido" Jag säger inte att det SKULLE uppstå en förvirrad situation, men möjligheten finns.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0