Märkesresa asså

Fy fan vilken jävla resan det blev. Det inledde med resan upp.. En del klev ju på´t uta faaan. Vilket resulterade i en del sköna insatser. Det finns sjukt mycket bildmaterial som ligger uppe på facebook. Vi har inte lämnat något åt slumpen!

Det är någ bättre att gå in och kolla där än att läsa bloggen. Men kommer nog lägga upp en del längre fram i veckan. Har fortfarande inte hämtat mig så är sjukligt trött och tråkiga besked gör det ännu svårare att komma på något kul.

Men någon dåre hade bjudit in "spyflugan och pinglan" till Snövägen 42. Citatet spyflugan bjuder på är så bra. Fetto Fredde hade hjälp henne hela kvällen så hon skulle undvika att ringa sin mamma och kanske t.o.m tuppa av. Men hon förstår inte vad han har gjort för henne så hon blir riktigt arg när han tycker hon är otacksam.
Fredde - Fattar inte du vad jag har gjort för dig?
Spyflugan - Jag fattar det jag vill fatta, Jag går faktiskt i nian!

Ja, lilla flicka, du är vuxen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0