snick snack

Nu har jag både kommit hem från öland, hunnit hämta mig och arbetat på min semester.. Tack Mamma.. bitch.
Sista dagen imorgon så nu har jag väl funnit lite ro.
Öland var bara kaos och inga minnen. Jobba på Förskola är iof jävligt roligt. Dribbla av 5 åringar i fotboll, bygga sandslott som dem minsta ändå allta har sönder men det bästa är nog att för ett samtal med småttingarna.. Dem ger verkligen svar på tal.. "Ska du inte plocka bort spadarna som du tagit fram?   -.... Dadda? (pappa)"

Har precis varit på Indisk resturang med mamma, pappa och syster.. hon åker btw tillbaka till Australien imorgon. Funderar på att slå ut väggen så jag får större rum. Jag hade ett projekt förra gången hon åkte men det gick aldrig riktigt igenom. Ett hål i väggen efter en ensam vecka mitt i Juli fick räcka.. Hur som helst är jag vidrigt mätt.

Typ sovdax, ska skjutsa syster till arlanda vid 5 snåret. Börjar jobba 10..


Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0