Macke is in the house..

Har länge funderat på comebacken nu.. Uppehållet har varit långt och har faktiskt stött på mer bloggmateriel under denna period än någonsin förr. Värdelöst att återberätta så jag lämnar det åt historien.
Något som är helt sjukt är att jag har tagit studenten. Bättre sent än aldrig men FAN så skönt. Erik påstår att han redan saknar skolan, men sen har ju han ett behov av gratis mat också.

Tillbaka till comebacken.. Eftersom jag ändå har snittat ett bra besökarantal under uppehållet så vill jag först säga varsågod. Det har ju ändå funnits mycket att läsa. Mitt förflutna är najs. Jag ska verkligen försöka komma tillbaka på riktigt och eftersom jag kallar det "comebacken" så har jag väl inget val.


Bra utspring

Kommentarer
Postat av: Mr Manager

Ja det var som f*n. Liket lever..

2008-06-11 @ 20:51:42
URL: http://mr-manager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0