en bild säger me än tusen ord



Här har vi någon slags gruppbild på ett gäng tjejer.. Alla har något gemensamt, dem är bloggare eller bloggerskor kanske man kan säga, dem är värdelösa OCH ingen av dem ser speciellt bra ut.. Dessutom är alla av det kvinnliga könet. Varför får inte Macke någon inbjudan till dessa bloggmöten. Faktiskt hade jag velat vara med och säga ett och annat. Men näe, här har vi ett praktexempel på mannlig diskriminering istället.

Jag undrar egentligen vad dem pratar om på deras bloggmöten? Skor är min första gissning, min andra är att dem pratar om Macke, min tredje och absolut mest troliga är att dem pratar om bloggar.. Sen misstänker jag en del hatiska blickar mellan Blondbella och Kissie. Vild gissning

" Jag, Jenny Kullin och resten av flickorna! Till och med lilla Kissie kom och fick inspiration - Och nog snappade hon upp mycket under föreläsningen.." / Blondinbella


Btw, sågade Schulman Bellas blogg häromdan i Aftonbladet. "Ja, tjejen har lyckats men fan va hennes blogg är värdelös" Jag hatade den här snubben förut men jag kunde faktiskt inte ha sagt det bättre själv!


Kommentarer
Postat av: VerreMerreBloggmoder

Uppdatera, klart att du inte blir bjussad på bloggträffar när du aldrig levererar, unge man

2008-06-18 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0