Bra dag på jobbet

Det var ändå en bra dag på jobbet. Även fast det var öppningsmatch och jag skulle jobba fram till 21. Började 12 och stod i Arlakylen i typ 2 timmar och frös arslet av mig bokstavligen (jag råka sätta mig ner på aggregatet när jag skulle vila lite). Men stämningen var på topp, man kände en laddad aora, tippade resultat med kunderna och bjussa på lite plastpåsar. MEN sen finns det ju dem som är heeeelt ointresserade och frågade om det var handboll vi pratade om. Jag försökte, med min absolut lugnaste röst, förklara att det var fotbolls EM och hela Europa kokade. Men dem fortsatta klaga över att tomaterna var för dyra. Tack för den! Här klär man sig i sverige tröja på jobbet och gör till sig, men inte fan får man nå credd för det.. Munterjökar.
Imorgon är det frysplock som gäller, akta lilla förkylningen jag kommer få. bäst att ta med sig mössa och vantar!


Peace 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Trevligt att Sverige vann mot Grekland, inte sant? :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-10 @ 23:05:41
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0