Akta tungan unge dam

En dag till har passerat på jobbet. Det konstiga är att jag är helt slut efter två vanliga dagar. Jag kanske borde ha lite förståelse när Sonny säger att han är trött.. Men det absolut bästa med det här jobbet, förutom alla underbara OBtimmar, är alla underliga människor man stöter på. Imorse började det med att två jullar skulle välja vilken coca cola dem skulle ta var av den ena säger "jag tror jag kör på den vanliga" medans den andra säger "jag tar en Zero, för då får man många tjejer". Det intresserar mig hur barn reagerar på reklam. Efter lunch någon gång kommer en medelåldersman fram till kassan och häller, bokstavligen häller, hela sin korg full med buljong av olika slag på bandet. "snabbt och säkert" häver han ur sig och drar på ett gammalt smajl. Sen kom Mor och dotter tjock. Mor tjock har lastat på med sötsaker då dottern säger "Mamma kan jag få en chokladkaka?" Mamman svarar "Ja, men bara en liten, du blir ju så tjock av det". Tur va väl att jag jobbade med chefen idag, annars hade jag garanterat garvat läppen av mig.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahaha! Sådan mor, sådan dotter...

2008-06-12 @ 00:02:29
URL: http://veronika2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0