Jobba... Sova.. Jobba.. Sova.. Äta.. Sova.. Jobba

Så ser mitt vardagliga schema ut nu för tiden. ÄVEN helger. Det är helt sjukt vad jag inte har tid med viktiga saker. På fredag t.e.x ska Kim och Linn ha lite festligheter för att dem råkar fylla år på samma dag. En annan jobbar fredag till 21 och öppnar på måndag klockan 8. Spännande liv så det sjunger om det. Så här lär det hålla på tills typ början på oktober. Ni lär ju inte sakna mig för ni måste redan ha glömt bort mig. Nå fler låtar på Mackes debutalbum har jag inte heller lyckas producera. Imorgon är jag dock ledig fram till klockan 21 då jag börjar jobba : ) Men under denna lediga dag måste jag hinna skälla ut glocalnet för att dem fortfarande fakturerar mina gratis sms, sen måste jag köpa nya skor som jag kan arbeta i, sen har jag lovat min kära fader att jag ska handla mat också.. För ni förstår väl vad han ska göra? Spela golf såklart. Hårt arbetande man det där. Jag gläder er alla som går på gymnasiet.. Stanna där så länge ni bara kan! 
Jag borde nog även meddela Tony att jag inte ens kommer hinna vakta båsdörren den här säsongen. 

Booooring 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varesig detta inlägg var menat att det skulle låta bittert eller inte, så var ändå detta inlägg det bittraste jag läst på länge! Synd om dig och ditt upptagna liv, och synd för oss andra som inte hinner se en glimt av självaste Macke...

2008-07-30 @ 23:16:09
Postat av: Jeppster

Du är så kass! Vafan ville du mitt i veckan kl. 1 på natten? Vissa arbetar dagen efter! Kamma dig och uppdatera bloggen istället!

2008-08-08 @ 11:20:36
URL: http://liljebladh.blogg.se/
Postat av: ...

du är söt

2008-08-09 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0