Sunk

Varför har jag inte sammanfattat året?

Enkel fråga ger enkelt svar.. Det sög.
Eller kanske inte helt och hållet. Vinter är alltid lika trist men våren kom och jag hade ju fan fyllt 18 så det var ju studentskivor 24/7. Där varannan slutade i katastrof. Sen bjuder ju Tyresö gymnasium på otroligt roliga lekar när
man är som mest bakfull. Men fan vad vi levererade

 

Har nu funderat ett tag på sommaren, stor förvirring. Gnistan fanns men vart var glöden? Hösten kom och jag började gå ner mig. Kom tillbaka till mitt vanliga hockeyliv och levde efter det. Sjönk rätt lågt vissa stunder och tappade mer eller mindre min värdighet. Men va fan, what about it?
Jul och nyår kom och jag levererade igen som aldrig förr. Januari har aldrig startat sämre. Som vanligt!



 /  Macke

Kommentarer
Postat av: Frenda

Fan va du gnäller!

2008-01-07 @ 23:56:41
Postat av: Jeppe

Tagga till nu Macke-boy! Du kan ju spela gitarr bakom ryggen! Jag kan inte ens framför ryggen!

2008-01-07 @ 23:57:03
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: Anonym

Sluta älta, blicka framåt =)

2008-01-08 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0