Sonny soederstroem

Som i mitt förra inlägg nämnde jag Sonny. Jag hoppas alla vet vem mannen är för här kommer ett inlägg enbart delegerat för honom.

Först och främst vill jag nämna att mannen har två sidor av hans riktiga jag. Mycket möjligt att han sitter och trycker på fler men jag har endast uppmärksammat två. Jag tänkte visa dem här i bilder.

  
Här har vi dem få bilderna jag har när han visar som ett gott föredöme.


     <--- Kolla barret för fan!

Här har vi dem jag har flest av. Antar att ni ser kontrasterna?

Frågan är dock vilken hans helst visar för mamma Eva?

Sen att han egentligen är genomgod människa och en svärmorsdröm talar jag helst inte om!

Kommentarer
Postat av: #77

Albin, snälla!
Använd inte ord du inte vet vad de betyder.
" inlägg enbart delegerat för honom. "
Sluta misshandla det svenska språket!

2008-01-15 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0