Rew

Äntligen har man tagit plats i hemmet igen. Lugnet har fallit och på Hamnhotellet lämnades det vissa spår.

Jag måste säga.. Vad fan gör dessa människor på den (faktiskt) bebodda ön när inte vi är där?
Vi går in och sätter ett sånt fotavtryck att hela stället skakar. Dessutom lär deras dagskassa fördubblats. Hur som helst, som ni kanske förstår levererades det något sjukt. Jag vill helst inte gå in på dem snuskigt äckliga detaljerna men har som försvar att det kan gå utför när man umgås på det här viset och under dessa förhållanden.
Kan berätta om första kvällen. Yes, Arnold. Vi var ute dan innan match!
Jag följde med Erik PJ och Filip ut. Jag hade absolut inge ärenden utan följde bara med som socialt sällskap! " "
Redan här märkte vi att det bodde märkliga individer på ö. Joakim var ön brat, hans farsa ägde "Larssons Mekansika".... Och någon snubbe som först var 25, sen 30. Slutade med att han skrek att han precis fyllt 40. Han fick nog dissen senare. Det slutade med att vi hamnade på efterfest på kära rävlyan. Där jag.. Jaa, Fan vad jag levererade. Sjuk form! Filip lät mig även köra Tony rickradsson som jag satte klockrent! Någon har en video på det.. Ska fixa fram det!
Bakfulla som islandshästar släpade vi oss ner till bussen för att spöa sudret med 5-0. Jag var bäst vid båsdörren, som vanligt.
Lördag: Huvudämne. Munken! Jag sket fullständigt i matchen mot visby. Visste att bänken väntade på mig och jag var mer sugen på att dricka appletini än att öppna båsdörren åt mina duktiga medspelare. 
Middagen på munken var ytterst trevlig! Manne nämnde "vi" i en mening när han pratade om mig och honom. Picko försökte förstöra stämningen genom att på butter Finlandsvenska hävda att jag var skyldig honom pengar. Jag betalade tillbaka med två mintuushots och en öl. För er som inte vet vad Mintuu är så kan jag berätta att det känns som du inte gjort något annat i ditt liv än att ha borstat halsen med en tandborste MED 1 liter tandkräm. Sen gick vi faktiskt vidare. Visby hade faktiskt två ställen som var öppna till klockan 2. Så vi visste att Hamnplan 5 skulle lira lite schysst musica. Det blev mest JDcola och appeltinis. Men målet var att vara vaken hela natten. Vilket jag Filip och Sala lyckades med. Hammar gick under namnet spypåsen, synd att jag inte har en bild från båten hem på karln. Matte kan ha hoockat upp med harry potters efterträdare. Svennes ligg sägs vara en 2 poängare. Han säger själv att han inte var så nöjd efter detta. Vi juniorer (där PJ räknas in) låg bara hemma och höll inte på med sånt där trams!
Båten hem var sömnig. Jag kan ha fått mitt bästa skedligg på länge.. Matte Eriksson. Vilken skedare. Bild finns. Bild kommer.



 
 

Kommentarer
Postat av: Hammar

spydde o spydde, ja spottade lite;)

2008-01-28 @ 22:57:52
Postat av: Jeppe

Spydde!

2008-01-28 @ 23:14:41
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: PJ

Ja bjöd på den finaste appeltinin ja någonsin druckit;) varsågod abbe.. BTW så har de inte dragits några pengar från mitt kort konstigt men nice.. sen ska de också sägas att alla var inte bakis på lördagen ja var inte en av dom;)

bra levererat!!

2008-01-28 @ 23:22:28
Postat av: macke

Inget har dragits från mitt heller.. Tack. Sen försökte jag bjuda igen med JDcola men det passade tydligen inte!

2008-01-28 @ 23:34:57
Postat av: Frenda

Abbe, du som vet hur det låter när man ringer Nordeas saldoseervice;

Var god knappa in ditt personnummer... Var god knappa in din personliga kod...Var god vänta...
Ditt saldo är; tolv kronor och.. 64 öre.

Mina pengar har dragits ;/

BRA LEVERANS!

2008-01-29 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0