one way

".. sen ville hon borsta mitt hår, det såg alldeles rakt och glansigt ut?! Jag har fan inte borstat mitt hår sen jag var 6 liksom"  / Jenny Löfgren
JAG förstår dig hjärtat. Vem är ute efter ett vackert hår? Ytlighet är för svaga människor.

Är livet för kort för att borsta håret? Om man bara skulle gå ut som man vaknade på morgonen borde man väl absolut i största synnerlighet vara sig själv!?
Jag gillar konceptet, med tanke på att jag själv kör den varje morgon!

Ska samtidigt passa på och göra lite marknadsföring för barnet. Jenny, som hon kallar sig påstår att jag är en vänligare människa än henne. Vet inte riktigt vad hon grundar det på? Dessutom levererar hon bra och intressant inlägg och kan i framtiden kanske kvalificera sig in under mina länkar. Men det krävs en mer noggrann undersökning.


Peace is love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0