Live

Vi fick en ny lärare i Företagsekonomi den här terminen. Hon vägrade kalla mig Albin. Hon tyckte att jag skulle heta något annat och eftersom jag inte är döpt så kan jag ju inte säga emot!

Sen gick jag förbi Krysset i morse och skulle köpa mig lite tilltugg för den hemska resan till plugget. Jag fick nämligen åka buss! Där jag bläddrade igenom någon skum tidning och hittade en artikel. Tyvärr har jag ingen bild på den för att jag har en sån värdelös telefon efter det att jag tappade min förra. Hur som helst så stog det "Köp en karibisk kryssning till Antarktis så får du bla bla bla något"

En karbisk kryssning till Antarktis? Hur gick tankegången? Undrar om det är den som Sonny ska åka på i vår? ;)

Hur som helst ska han tydligen åka till Bali.. Hur intresserade nu ni är över det. Men Mamma ville åka ner och hämta honom. Jag förstår henne efter hans senaste msn konversation med henne. Jag tror han drack lite för mycket fanta den kvällen!

Kommentarer
Postat av: #77

Karribisk är i detta fall ett adjektiv, vilket beskriver kryssingen till Antarktis.

2008-01-15 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0