Grummlig

Nu har jag varit värdelös igen.. Ber om ursäkt. Men jag har inget roligt och leverera. Jag vet att jag är en ytterst humoristisk individ, MEN det händer inte alltid roligare saker.

Men nu har jag faktiskt något att presentera.

Jesper Liljebladh.


Jesper är en tunnhårig ungkarl ( vi kan notera det av bilden) som gillar att prata mycket, och när man pratar mycket kan det sägas en del felaktiga saker också. Som på bussresan hem från Åkers.

Det är någon löjlig diskussion om drinkar av olika slag. Där Jesper häver ur sig följande.
 "Om man blandar äpple och vanilj så får man ju för fan kanel"
Han rättade aldrig sitt uttalande utan fortsatte att försöka övertyga oss andra svårflörtade.

Hur som helst är Jesper den som har tunnast hår i laget.. Strax efter Kempe men han har varit flint sen födseln.
"Min frisör säger att jag har tjockt hår. Titta här" så drar han lite i sin man och ser stolt ut. Medans vi andra tittar förvånat på varandra och förstår inte riktigt hur hans frisör kunde ens klara grundskolan.

Nu kommer det bli ett break på ett par dagar i bloggen. Ska till vår vackra ö, Gotland och lira mot nördiga gotlandsbor.

Do not fear me

Kommentarer
Postat av: Isberg

Jag sitter här med Kempe brevid mig och han undrar hur herr Eriksson slipepr ur detta så lätt? Kempe hävdar att Matte är tunnhårigare än honom och Arnold.
Jag måste också säga att det är ju en sjukt dålig bild du har hittat på Jeppe. Det ser ju faktiskt ut som han har hur mycket hår som helst. Väldigt missvisande

2008-01-26 @ 13:23:16
URL: http://isberg84.blogg.se
Postat av: Jeppe

Jag har dubbelt så mycket hår som Kempe, Math och Coach tillsammans!

2008-01-27 @ 22:06:30
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: Mr Manager

...."din frisör" ?? säger du!
ha ha ha

2008-01-28 @ 10:59:55
URL: http://mr-manager.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0