För er som inte har läst liljebladhs eller pickos blogg. Faktiskt så har jag lite andra läsare än er.

Bästa citaten från Gotland.

Matte har fått hemsläp och den vanliga diskussionen dyker upp.

Harry Potter- "Du måste ha kondom, jag vill inte bli gravid"

Matte - "Nä det förstår jag. Och jag skjuter ju skarpt"

Detta efter det att jag och Filip bett om att få en stänkare nere på frukosten och Eva-Lena säger

"-Vad härligt att se er uppe såhär tidigt.. - Lägg av, vi är inte klara än!" 

Riskakor är ett måste innan match. Om det dessutom är Ostkakorna lägger dem rutinerade rävarna märke till det. Speciellt om det märkesost.

"Bra ost asså... Märkesost..."

Middag på Munken. Vi börjar gå servitören på nerverna efter att ha dragit ut lite på betalningen. Hans sista tillsägning möts av ett hockeygäng på 20 pers som skriker.

"Vi lossar sand ibland på Söder mälarstrand! Vi lossar hela dagen men är blott åtta man!"

Borkas 1-0 mål mot Visby. Alla visste vad som skulle sägas i klungan framför motståndarmålet.

"Skirat smör! Skirat smör! Skirat smöööööör!"

Borka är en legend. I bussen drar han upp taktpinnen och börjar vifta. Bakrebussen börjar och främre avslutar. Teamwork!

"Ba ba ba ba ba ba BORKA ba Borka ba Borka!"


Direkt citat från Isbergs blogg. Tog hela skiten för att det är så jävla bra!

"På väg hem från Munken har Ted tagit med sig någon dam som han, Manne och Kempe går och surrar med. Alla tröttnar rätt fort på hennes pladder så Ted och Kempe smiter in i nån gränd och lämnar stackars Manne ensam med damen. Dom går vidare och hittar tillslut en anna grupp med Tyresö spelare. Här ser Manne sin chans att dumpa över damen på resten av sällskapet och tar snabbt upp sin mobil och börjar prata "Hej älskling!...:"
Jeppe ser detta och sugen som Jeppe är går han fram till Manne och sliter telefonen ut handen på honom.

Jeppe - "Jag vill prata"

Jeppe- "Hallå??"

Jeppe- "Men vafan, du prata ju inte ens med nån"

Visst är det skönt när polarna kan hjälpa till. "


Kommentarer
Postat av: Jeppster

Kul att du tar alla citat från mig. I Blogg Corporation kan vi inte dubbelpublicera! Vi måste kommunicera bättre! Det blir jobbigt för läsarna att läsa allting två ggr! Vi får ta ett möte om detta. Slipstvång!

2008-01-29 @ 10:20:46
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: Isberg

Yes, slipstvång ! Jag är så jävla snygg i slips. Jag har funderat på att lägga fram förslaget om kostym till matcherna. :D

2008-01-29 @ 10:26:37
URL: http://isberg84.blogg.se
Postat av: macke

Era nötter. Jag sa ju att jag copade.

2008-01-29 @ 10:36:49
Postat av: Isberg

"Era"????? Det är väl bara Jeppe som kommenterat det? Är Jeppe schizofren? Det skulle iofs förklara en hel del. Varför blir jag inte förvånad?

2008-01-29 @ 15:00:38
URL: http://isberg84.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, dåligt kamratskap.

2008-02-07 @ 01:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0