Back on track

Jag har fått ett nytt simkort! Så nu är jag tillbaka i rörelse. Känns bra. Även fast man hade lite nytta av att vara utan telefon =)

Nyår blev en kanonstart på det nya året. Inga skandaler. Alla hade bara sjukt kul. Synd bara att Pikkos vänner inte kan ställa upp när det bjuds upp till dans!
Nyårsdagen firades hos min Morbror nere på Kalvestad. Ja, I famlijen Hedeborg firar man gärna allting dagen efter också. Snuskigt viktigt tydligen. Fick man inte missa! Så det blev två relativt tunga dager på varandra.

Sonny firade nyår i Bangkok. Undrar hur det var?
Han har hittills klarat av att vara utan mig i 6 veckor. Absolut rekord. Annars brukar det vara MAX 2 timmar.
Men jag är stolt över honom. Han tycks sköta sig ordentligt. Mycket krök och svineri.

Snart börjar plugget igen.. Ska man göra lite rester här dem sista dagarna? Neeej, gölm det. Finns inte en chans.

Kepp up the good work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0