Vuxenliv

Här kommer man och fixar ett superjobb och tycker att man är kung varje gång man får lön. Men vad gör man? Slösar bort pengarna på massa strunt och här står man och har knappt råd att unna sig lite godis en onsdags kväll.
Så jag säger till er barn som läser min blogg.. Förbered er. Detta är ingen lek. Om det skulle vara lagligt att råna en bank tror jag att det vore ett ruggigt alternativ just nu!
Visserligen kan detta bero på att jag är en mästare på att inte hålla i pengar.

Så jag startar en fond. Rädda Mackes liv. Alla donationer är välkomna.

Glöm inte bort dubbeldejt a la hjärtansdag!

Kommentarer
Postat av: Hammar

hur ska du finansiera dejten på alla hjärtans dag, utan cash? förväntar du dig att bli bjuden av den stackars dam som du tvingar med?^^

2008-02-07 @ 16:00:58
Postat av: Natalie

WORD!

2008-02-07 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0