va fan..

Jag börjar blir lite pissed. Inte bara på mig själv utan allt. Jag fyller snart 20, och vad har jag gjort i mitt liv. Jo, det ska jag lista upp.
Jag har:

Haft en brakfest när föräldrarna har stormat in.
Lärt mig spela ett instrument.
Blivit gripen av polisen.
Lärt mig laga mat.
Lyckats blivit vän med några av mina ex, vilket är helt oförståligt
Tagit springnota på scandis frukost
Haft äventyrligt sexuellt umgänge.
Sovit i baksätet på min bil.
Sätt den största delen av världens bästa filmer, även alla säsonger av Scrubs, OC, Lost och Vänner.
Badat naken i månskenet
Upplevt norrskenet
Blivit portad från en bar, twice

Sen har jag även tränat arslet av mig i hela mitt liv. Borde jag inte hunnit med mer på ungefär 7300 dagar
Jävlar va bitter jag är.

Fast något man alltid kan garva åt när hårlöshets frågan dyker upp i laget så nämn alltid Jespers namn. Bara för att han inte ens fyllt 25 och är mest flint av alla.

och du Jesper.. The Olsen sisters är sjukligt lika!

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Orka bittra på mig när det är dig det är fel på. Det är bittrast av det bittra! Var kom hårlösheten in? Ingen koppling till övriga inlägget. Kasst! Du ska vara bitter din jävla "låt-mig-få-stå-jag-är-bäst-men-när-jag-får-stå-släpper-jag-6-kassar-KUK!

2008-02-23 @ 04:08:55
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: Jeppe

Jag tar tillbaka. Min förra kommentar var bittrast av det bittra.

2008-02-23 @ 04:09:29
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: PJ

Ett av dom bättre inläggen på väldigt länge abbe!! fortsätt håna jeppe!! det är nyckeln till all framgång

2008-02-25 @ 08:52:48
URL: http://pjay.blogg.se
Postat av: Syster

För det första...Föräldrarna kom aldrig in när du hade brakfest, det var jag som ett par minuter senare shottade jäger med lillebror + kompisar. För det andra det var MIN bil du sov i! MIN...min min min.
Man växer nog aldrig upp...speciellt inte när det gäller min lilla lilla lillebror!
Älskar dej

2008-02-28 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0