Studio 34 Del 2

I Fredags så var det som sagt dags för att studio 34 skulle beträdas. Det blev sjukt lyckat! Alla levererade på topp. Även om 50% av alla drinkar låg på köksgolvet så var det ingen som klagade.
Händelsen var nog när Filip blev fly förbannad över att jag inte kunde lira Jimmy jansson med flickan från det blå för honom på småtimmarna. Men jag tog tag i min talang och komponerade något som liknade allfall! Ohc när jag säger fly förbannad då menar jag att det verkligen brann i ögonen. Han ville verkligen höra.
Fast Simon Nordström var nog den som levererade bäst.
Hemgång för Jesper Och Simon:
Jesper är lite grinig över att han fått betala betala den andra taxin för kvällen och muttrar något rasistiskt som Simon hör och klipper till honom. I samma sekund åker det en polisbil förbi och stannar. Det blir ingen större grej av det men Simon hopper runt och skriker "Bura in mig tjaalalalala". Han blev nog ganska ignorerad för han var inne på msn imorse!
Fredagens sång visade sig komma från KTH. Vilket Manne Menor visste, den mannen vet allt. Vi lade till lite gitarr toner och sedan skreks det för full hals "Viiiiisa fittan får ni popcorn tjaalalalaaa lala la laaaa" Ursäkta språket Mamma.

Ni som missade Studio 34 festen missade något stort. Men nästa blir nog av inom kort!

Kommentarer
Postat av: Frenda

Abbe ... Det är verkligen jätte roligt att du leverar... Men samtidigt.. om man jämför ditt å jespers inlägg om Simons bravader, så är det väldigt likt. inte alls lika kul! ;/

2008-02-10 @ 23:06:52
Postat av: Macke

Jag vill inte vara något eko men tyckte det var så bra så jag måste leverera åt dem som inte läser Jeppes blogg, men min.

2008-02-11 @ 12:05:31
Postat av: Jeppe

Det finns inga sånna människor Albin. Och Erik! Sluta klaga vi skriver på olika sätt och i och med att vi känner samma folk så blir det mycket av samma ämne i inläggen. :D:/

2008-02-12 @ 08:36:08
URL: http://liljebladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0