Manlig kärlek

Efter gotland här senste helgen var vi alla otroooligt slitna. Även jag som inte ens fick ligga. Men jag roffade åt mig någon som också låg på golvet och sov. Hittade Matte och måste säga att vi hade det riktigt mysigt.


Idag har jag förberätt mig för den trevliga resan till fjällen v.9. Har inhandlat Jacka, Mössa och ett par ruggiga googles. Jag var så nöjd över detta så jag bad min mamma (som förövrigt fick utmärkelsen att vara den snällaste mamman på jorden. Iof av Emilie Holmqvist som aldrig träffat denna underbara kvinna) att ta kort på mig i min stotliga utrustning.

 

Kommentarer
Postat av: Big spoone

The Best nap never!

2008-02-04 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0