Leverans

Jag vet inte vad som håller på att hända. Har jag råkat ut för samma öde som Isberg? Har jag tappat suget? Jag letar inte ens efter byggmaterial längre!

Men nu ska jag sätta stopp för de här dumheterna! Dags att ta tag i min enda riktiga hobby. Nu har jag haft mitt uppehåll.

En bild på Rasta Sonny och Vider Ludde


Sonny har kommit hem nu btw. Mer vimsig än vanligt. Hängde i Gymnasiet de första dagarna för att han var så sjukt rastlös. Som att det finns mer att göra i TG:s cafeteria ? 

Funderar på att göra bloggen mer bittert inriktad!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va dålig du är på att blogga. 2 inlägg på mer än en vecka.

2008-02-23 @ 00:30:45
URL: http://fannylundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0