Jespers lya

Igår skulle det vara något slags "stötenmöte" för oss entusiaster som ska åka dit och åka sidor, eller dricka öl.
Detta möte kanske varade i 20 min. Men vi blev klara med allt och har nog fått ordning på det mesta. Men alla förstod ju att det här bara var en dålig ursäkt för att hinka i sig ett par kalla. Men det blev trevligt så ingen skada skedd. Efter en trevligt tillställning hos Martin gick jag, Erik, Johannes och Rönnmark till Tjili. Fråga mig fan inte varför. Helt värdelöst, otrevliga jackinhängare och bartenders som inte kan göre en appletini. Besvikelse. Men sen var det efterfest hos Jeppe. Jag hade aldrig varit där tidigare så det blev en upplevelse. Jespers lya på 27 kvm bestod av ett vardagsrum, plus ett skafferiet och en tv. Jag vill minnas att det stod en säng i vardagsrummet också men jag måste ha sätt i syne. I skafferiet fanns det alla olika sortes pasta du kan hitta inklusive en termos som innehöll havregryn?! varför Jesper? Dessutom hittade jag en planka som stog i hörnet, med spikar i! Jag drog några snabba slutsatser och kom fram till att jesper saknade sin mamma och kände sig hotad utan hennes skydd. Teorin finns inspelad på Jespers telefon eller så kan kika in på hans blogg. Besök aldrig denna lya om ni verkligen inte har något extremt viktigt att utföra där.
Jag fick höra idag att Erik hade varit helt bakom flötet denna kväll. 30 min efter jag hade dragit mig hemåt hade han frågat om jag dragit, han får ett Ja till svar och frågar sen "Var skelli här?" Tack för din uppmärksamhet Erik.


- M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0