Good hairday

Som ni alla vet är Sonny ute på fri fot och reser runt. Han har fortfarande inte lagt sina pengar på en frisör och ser därför ut som han gör(!) 
Jag förstår inte hur han fixar det. Måste vara saltvattnet!

Detta är screenshots som jag tog under två videosamtal under samma dag.

 16.43 i Thailand                                                           05.16 fortfarande Thailand
                                                    

Frågan jag ställer mig. Hur fan kan hans hår se bättre ut efter en utekväll? Han har inte duschat emellanåt. Han måste ha varit nere i havet en sväng!


Glöm inte att anmäla er till Macke & Jeppes "Dubbeldejt a la hjärtansdag"

Nu ska jag titta om mina bloggvänner har levererat något (!!)

Kommentarer
Postat av: Isberg

Vet han att han ser ut som en kvinna på första bilden? Om inte så bör någon nämna det för honom.

2008-02-03 @ 23:44:11
URL: http://isberg84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0