Bra sverige.

Var ovanlig pigg när jag vaknade imorse. Märkligt med tanke på att klockan hann slå 03.30 innan jag somnade. Kommer til skolan och inser att jag kunnat sova 3 timmar till med tanke på en borttappad lärare. Jävla ufo!
Det blev mycket glamoröst cafeteriahäng! Hörde en av våra älskade invandrare säga " Ge tillbaka min jacka, jag ska i stan". Erik skrattade så hans stora hakparti visade att det finns hopp för fula människor.

Har funderat en del om seriösa saker också. Jag är ju en av sportens stora män, Förutom just Fotboll, Basket och vollyboll, men framför allt fotboll. Det enda jag minns att min tränare sa till mig under min långvariga karriär som höger mitt var "Lindblom din jävla bromskloss". Jag anser inte att jag var någon stjärna men han behöver ju inte vara elak! 

Dessutom fick jag kritik från Sahlgren idag, "Din blogg är värdelös". Han skulle bara vilja vara lika bra som mig. That´s it! 


Glöm inte bort att snart är det  dubbeldejt a la hjärtansdag med Jeppson & Macke. Ni som inte har anmält er, gör det nu. Det börjar bli tajt om platser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0