Bloggvärlden har stannat

Den står helt fast. Det hände något när Picko lämnade oss.

Idag i omklädningsrummet pratades det om dagen. Idag är det alla hjärtansdag. Det pratades om de som har en fast relation och hur vidare dem skulle fira kvällen. Benny visste att han var tvungen att ligga, vilket sänkte hans humör! Vi tycker alla synd om dig. Teddyboy försökte smita undan diskussionen och mumlade något om "jag ska bara hem och sova". Även så Mikko, han hade inte ens köpt choklad till sig själv.
En annan tillbringar dagen med Sonny som kom hem i morse. Han tappre vän d.v.s jag var på Arlanda klockan 7 och mötte upp honom. Blev jag förvånad när han kommer in glidandes med flipp flopp, badshorts och linne?

Nu när jag är herren på täppan ska jag avvakta och se vad mina underleverantörer levererar.

Peace

Kommentarer
Postat av: Natalie

du hade värsta dejtchansen men visst, jag är inte bitter, det är så jävla över mellan oss nu.

2008-02-14 @ 23:14:38
URL: http://minsynpalivet.blogg.se
Postat av: Macke

Jag såg aldrig något visat intresse ?

2008-02-15 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0