Allahjärtansdagdejtsökes

Jag och Jesper satt glatt och tittade på vår match mot solna.. I Solna. Vilket var kallt men underhållande eftersom vi lyckades vinna med 10-2. Tittade tillbaka lite i statsen och konstaterade att en tvåsiffrig vinst inte har inträffat på många många år.

Hur som helst mitt i allt målgörande så satt vi och diskuterade hur vi skulle tillbringa 14 feb. Vi tänkte om vi skulle slå ihop våra kloka skallar och leverera en dubbeldejt. Det som saknades var två damer. Vi insåg snabbt att problemet lättast skulle lösas här på bloggen. Troligtvis min blogg med tanke på att jag nästan har 200% fler besökare än Jeppson.

Så, ni där ute som fortfarande inte har någon/några att tillbringa dagen med. Hör gärna av er. Jeppe bjuder på vin. Det är det enda han kan dricka.
För går det också bra med singeldejt. Men bara om Jeppe får vara med som tredje hjulet!!

Kommentarer
Postat av: Isberg

Jag har inget att göra. Jag anmäler mig !

2008-02-03 @ 20:01:01
URL: http://isberg84.blogg.se
Postat av: macke

Egentligen söker vi kvinnliga deltagare. Men fan, du är ju rätt skön och skeda med endå ;)

2008-02-03 @ 20:26:35
Postat av: Jeppe

En trippel kanske?`Isberg annonsera du med. Å macke vi vann mot åkers med 10-0 tidigare i år!

2008-02-03 @ 20:42:15
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: Natalie

jag gillar att ni horar ut era hjärtan på bloggen men ni vet hur farligt det är att dejta någon man träffat online? än så länge är jag oupptagen den fjortonde, jag säger bara det. men jag kanske är för kanske gammal ändå?

2008-02-03 @ 22:11:10
URL: http://minsynpalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0