Svar på tal

Kissie ställde tydligen in sin intervju idag. Så man fick inte chansen att säga sitt..
Anledningen till skrivandet om kissie är att hon är en synnerligen intressant person. Det är just sådana människor som man aldrig slutar förvåna sig över. Men om sanningen ska fram så måste jag ju tyvärr meddela att jag inte har något speciellt tycke för flickan. Hon saknar en intelligens av allmänt vetande. Jag vill inte vara ytlig men sen är hon ju faktiskt ingen skönhetsgudinna. Det är synd att jag inte får mothugg från henne utan från några lösa anhängare. Fick information idag om att hon anländer nästa vecka istället. Hela hennes intervju kommer ju dokumenteras så ni kommer få höra den också..

Fick mail från Mr manager idag om att en ny tränare är på väg. Jag hade hoppats på lite mer ledighet! på tal om hockey.. Kul för Rögle att ta sig till Elitserien. Skönt att lillebror slog ut storebror!

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

Godkväll du bloggare! Jag vill bara tipsa dig om min tävling om 500 kronor i presentkort, du hittar tävlingen här: http://manochmode.blogg.se/1207422842_tvling_vinn_500_krono.html Ha en fortsatt finfin kväll och imorgon är det fredag ;)

2008-04-10 @ 22:35:04
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0