nära nu..

Studenttider närmar sig och jag försöker reflektera lite emellanåt vad jag lyckats med.. Det är alltid roligt att upptäcka att jag inte lyckats uträtta speciellt mycket. Gått i skolan har jag gjort, nästan alla uppgifter har jag klarat av. Har nog mest spridit glädje i skolan.. Det har varit mitt främsta vapen. Imorgon måste jag göra den där jävla affischen till skivan. Angående skivan, Ni som vill köpa biljetter är välkomna att höra av er.
Fan att ett år extra ändå inte tog så långt tid. Jag tänkte på hösten att det skulle bli det längsta året någonsin. Men så säger man väl alltid, fan vad tiden går fort när man har roligt. För roligt har jag haft trots allt.
Har glömt och nämna att det var en riktigt rolig fest hemma hos Matte i lördags med Hawaiitema. Palmer och solstolar fyllde kåken från grund till tak. Sen att det inte riktigt slutade som jag hade väntat mig är en annan historia. Men det var trevligt allt som allt.



Bruce Springsteen 4 Juli... Kommer bli sjukt!

Kommentarer
Postat av: ..

Känns som att du redan nu refererar det gångna året... lite tidigt kanske?

2008-04-08 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0