Imorgon...

... kommer det bli en rolig dag. Kissie kommer till plugget och det finns ett par möten jag skulle vilja skåda från ovan. För er som inte vet så raggade Filip Alberts upp Kissie på tunnelbanan för några helger sedan av en ren slump antar jag. Men deras blickar måste mötas. Jag vill bara se hennes reaktion! Sen såklart vårat möte, jag kommer ge arga blicken och kanske skicka iväg en kockosboll i huvet på henne, hon därimot kommer nog inte förstå ett smack. Vilket nog är lika bra! Det lades tydligen upp en ganska rolig video på henne på Youtube.com. Sök på någonting "... feat kissie.blogg.se" kommer inte exakt ihåg vad det stog innan men ni kommer hitta den! Hon visar sin riktiga personlighet, och den speglar inte riktigt hennes blogg måste jag säga.

Snart börjar Scrubs. 

Tjena hej!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv om fröken KISSIE besöket! Blev det någon dramatik tro? Eller kanske lite romantik? Tell us!

2008-04-10 @ 18:02:16
Postat av: Anonym

Är du olyckligt kär eller rent av kär i henne för varför tar hon annars upp så mkt av din tid?

2008-04-10 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0