Bokslut och tomma magar

Sitter i plugget och äntligen går det att uppdatera!
Arbetar på ett bokslut som troligtvis kommer bli en negativ läsning. Inget man vill som VD gå ut med såhär i media, Men eftersom bokslutet är till för allmän läsning så kan jag lika gärna meddela det redan här och nu. Jag kommer nog skylla på min lägst betalda anställd Sala. Måste nog börja fundera på och kicka honom.
Fystesterna i ishallen senare idag lockar inte speciellt mycket det heller.

Rykterna säger att Kissie kommer nästa torsdag.. Jag ska nog släppa allt fokus och bara inrikta mig på hennes undergång!


Kommentarer
Postat av: Bambi

Rätt inställning! :D

2008-04-02 @ 22:30:28
URL: http://fanciful.blogg.se
Postat av: Anonym

Trots mycket i plugget ska du inte put LISTAN in the corner! Remember?

2008-04-03 @ 00:45:09
Postat av: Isberg

Gud va jag ogillar din blogg !

2008-04-03 @ 10:35:46
URL: http://isberg84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0