Julstämning?

Jag måste bara hävda igen att det var roligare när man var liten och det var julafton. Nu har jag snart slevat i mig halva julskinkan och inte fasiken känner jag ett endaste dugg?!
Kan det vara den bortkomna snön?
Jag har en teori om att man inte längre bryr sig om vad som ligger under granen och därför förväntar man sig inget och då blir det ingen spänning!
Funderar på att själv ställa upp som jultomte för att få någon slags underhållning.
Äh, fan vad trist jag är. Jul är kul och trevligt för då har man en ärlig och uppriktig förklaring till bakfylla!

Ska nog kolla på något Julavsnitt från Scrubs innan jag slaggar.

God jul på er =)


Kommentarer
Postat av: Veronika

God jul påre! :)

2007-12-24 @ 23:26:02
URL: http://veronika2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0