Jesper Liljebladh

Jag har lovat ett flertal gånger att recensera mannens blogg. So, here we go! Fem + är max! Men så högt tror jag inte att vi når...

Layout: +
Den bjuder in till ett mörker av svarta och mörkgröna färger. Känns som man kliver in i ett rum av dysterhet. Det är nästan så man kräks när man öppnar bloggens förstasida

Ambition: ++
Jesper tog sig in i bloggvärlden med stormsteg. Han kan ha varit en av dem mest otippade människorna som skulle ta och starta en blogg. Men han gör det men en stor vilja vilket syns i hans inlägg som är hämtade från alla världens hörn. Men att inläggen inte inte innehåller mer humor än Antikrundan drar genast ner betyget

Grammatik: ++ 
Jesper har alltid haft svårt med stavningen sen liten knodd. Men det tar sig!
 
Uppdatering: +++ 
Här har han sin vinnande sida. Visserligen kan inläggen sakna djup och man kan lätt misstolka meningar om man inte koncentrerar sig. Men han skriver faktiskt en hel del och det är ju det vi ska betygsätta här.
 
Underhållning: ++
Man kan se i vissa inlägg att han gör ett försök till att "stojja" till sig lite. Jesper, var den du är. Vi gillar dig ändå!

Summering: Han försöker, och han försöker väl. Saken är den att han måste skaffa sig lite erfaranheter. Kanske ut och läsa andras bloggar och få lite insperation. Inte bara växla mellan min och pickos.
Sammanlagda +: Jag ger honom ++. Inte mer än så för att jag vill att han visar mer!


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Jag har redan börjat fnula på en motakt. Se upp Albin!

2007-12-28 @ 16:55:56
URL: http://liljebladh.blogg.se
Postat av: Veronika

Hurru dudu! Börjar bli lite orolig över din uppdatering... För mycket OC tittande? ;)

2007-12-30 @ 02:39:13
URL: http://veronika2.blogg.se
Postat av: macke

Förlåt. Har inte varit hemma på ett tag.. Ska genast sätta igång!

2007-12-30 @ 23:00:42
Postat av: #77

"Men att inläggen inte inte innehåller mer humor".
Tänk att du vågar attackera medmänniskors grammatik med din meningsuppbyggnad ;)

2008-01-02 @ 00:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0