give me a break!

Igår släppte pappa av mig hos Picko där förkröket skulle börjas. Sjukt kul! Hogge satte som vanligt igång med värdelösa diskussioner som inte ledde någon vart. Men på väg in till staden så tappade jag telefonen. Var ganska lack över det hela kvällen igenom. Kändes så fruktansvärt onödigt! Alla nummer och annat skoj! Nu kräver dem 300 spänn för ett nytt simkort. Tack för kaffet.
Men sen vare röjj som gällde. Jag irrade runt vid slussen i några timmar innan jag upptäckte att jag bara gick i criklar. Då tog jag mitt förnuft till fånga och åkte hem!


Snart nyår.. Ska man skaffa sig några nya löften som man aldrig kommer att hålla ? =)


Peace




Kommentarer
Postat av: Veronika

Ääääh, kameran på den sög ju :D

2007-12-26 @ 22:40:40
URL: http://veronika2.blogg.se
Postat av: Macke

Yeah, crapy shit!

2007-12-26 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0