Fez

Eftersom Mackemaxter bloggen legat nere ett tag, så måste jag underrätta er vad som hänt. Egentligen har jag bara gjort ett noterbart event sen dess.. Men det blev succé. Skolavslutningen blev grym! Det blev någon slags "Hockey/klass/och några till" utgång. Allt gick enligt planerna. Jag blev på tok för generös när spriten slog till men jag rockade dansgolvet ändå. Dessutom räddade jag Greken från att ta av sig skjortan, även det på dansgolvet.
Men det var ju lite av grabbens debut på krogen. Måste ju ta hand om kiddsen när dem behöver mig!
Lucky basterd!


Erik blev utslängd..  
vilket vi såhär i efterhand kan förstå! Att jag var tvungen att spendera natten med honom är mindre nämnvärt!

Det värsta med att min gamla blogg lades ner var nog allt slit jag hade lagt ner. Alla sköna inlägg, alla skönare kommentarer. Trisst! Kändes som att bli dumpad i havet. Inte för att jag blivit det men kan ju föreställa mig!?

För alla nytillkommna läsare så Heter jag Macke. På riktigt heter jag Albin. Men ett synnerligen sällan använt namn. Ni kommer få läsa om vad som sägs i omklädningrummet, min väg till att få min mentor "Manne Berg" att respektera mig och självklart alla andra tavlor och citat som sägs runt om!

Peace up a town down!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack "the real Albin" för din kommentar! Din blogg verkar vara intressant så den måste jag komma ihåg. ;)

2007-12-23 @ 11:18:42
URL: http://veronika2.blogg.se
Postat av: fez

I'm the real fez!

2007-12-24 @ 20:49:38
URL: http://fannylundgren.blogg.se
Postat av: Anonym

lite som J.D och dr. cox

2008-01-03 @ 16:10:47
Postat av: Frenda

Du var inte tvungen på långa vägar... Du ville. :)

2008-01-06 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0