Dagen före dagen

Julafton imorgon..
Fan va egoistisk man var när man var yngre, då vare bara julklapparna som gällde, möjligtvis Kalle anka men helst ville man ju öppna klapparna under tiden! I år känns det som att "vem bryr sig?". Imorgon ska jag satsa på att äta upp minst en julskinka själv. Måste få bort min "MandoMacke" stämpel från picko. Ska visa honom att även jag kan få bitchtits! Ska nog slänga upp en före och efter bild när juletiden är slut!

Snubblade in på någon ruskigt lovande blogg igår. Vågar inte lansera den här för jag har inte riktigt granskat den från topp till tå. Men hon är ung och lovande kan jag säga!

Fasiken va skönt det är med ledigt från hockeyn, har tränat konstant i 6 månader snart.
Nu börjar min mat ätartävling med mig själv. Måste vinna!

Signerat Macke


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Suverätn Macke!

2007-12-23 @ 16:21:04
URL: http://liljebladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0