Att vara mig

Nu börjar julfirandet ta sig in på sitt sista chapter. Julmiddagen hos Morfar är avklarad och jag har hittat en ytterst svag signal på något trådlöst modem som någon snäll människa bjuder på, så nu kan jag unna mig lite bloggande. Ikväll känns det som man skulle kunna fira av lite av julen med en dunder utgång! Jag har aldrig riktigt sätt charmen i att gå ut under julen. Men i år finns det något som säger mig att ta en pilsner eller sju. 



 Min nya räddare. Må ni säga vad ni vill om färgen men jag gillar den skarpt! Min förra var helt värdo! Jag gillade inte riktigt formen på den först men nu måste jag säga att den räddade bilresan upp till Morfar. Hur som helst så lassade han nyss i sig första lagret på Paradisasken som Mamma ställde ut för 5 min sen. Det ligger i blodet känner jag! Nedersta lagret suktar mig något frukansvärt men efter den här middagen tror jag att soffan här brevid mig känns aningen bekvämare!

Catch you on the flip side

Kommentarer
Postat av: Li heter jag.

Den här bloggen måste jag börja läsa!

2007-12-26 @ 18:31:54
URL: http://lajt.blogg.se
Postat av: Mackemaxter

Tycker jag låter som en utmärkt idé ;D

2007-12-26 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0